zondag 31 oktober 2010

stone soup

Nadat ik alle 15 stukken aan elkaar heb gezet, heb ik stof geverfd in de kleuren steenrood en paars, de twee kleuren die ook in mijn batik voorkomen. Van die stoffen een rand gemaakt en toen het geheel gedubbeld en eenvoudig doorgequilt. Er zijn nl sommige stukken die al zijn doorgequilt en er is ook een stuk met veel kraaltjes waar ik al twee naalden op gebroken heb, alleen al met het aan elkaar vastzetten. Hier en daar wil ik nog wel met verschillende kleuren draad wat steken erop maken, maar misschien blijft ie ook wel zo.
After connecting al 15 pieces (and broke two needles), I dyed some fabric in the colors purple and brick-red, the colors I also used in my batik. The fabric was used to make the border. The quilting was kept simple. I would like to make some extra stitches here and there with different colors but maybe it will stay like this.

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Prachtige stone soup Marloes!