dinsdag 30 april 2013

Karlsruhe en een nieuw boek

Afgelopen weekend was een grote beurs in Karlsruhe waar ik met de kraam Mijn Eigen naar toe ben geweest. En zo ziet het er dan op de eerste dag uit. Twee plekken om wat te laten zien en verder kan iedereen op eigen gemak snuffelen in de stand.
 's Ochtends vroeg is er nog even tijd om te kletsen met een collega kraamhouder.
 Later komt dat er niet meer van, want het is druk
 Ondertussen heb ik ook de gelegenheid gehad om de tentoonstellingen te bewonderen. Er hing verschillend werk, van traditioneel naar modern, echt voor iedereen wat. Het waren allemaal mooie tentoonstellingen, maar voor mij sprongen er twee uit: Cecile Trentini en Willie van de Beek- Oldenhof. Hele mooie werken!!

Zondagavond de boel afgebroken en maandag terug via het atelier van Mijn Eigen, waar Sandra van Velzen zat te wachten. Janine Wetzels en Sandra van Velzen hebben samen een boek geschreven met de titel 'Kleur op stof'' en de lading boeken is net aangekomen. Een prachtig boek!!


Geen opmerkingen: